28 days ago
|
3 min readDet här ska ingen behöva lösa ensam på jobbet
Hej! Vilka situationer i er arbetsvardag lägger ni mest energi på att hantera, men minst tid på att prata med varandra om? Den typ av situationer ni lägger minst tid på att prata med varandra om handlar antagligen om tillfällen där man för en stund förlorade kontrollen, kanske tappade humöret lite (eller mycket). Situationer som de flesta av oss skäms för. För det var ju inte professionellt!! Dessa situationer kan vi kalla för ”spända”. Alltså: lägen där vi möter människor som av olika...